Procedura uzyskania informacji o rozliczeniach
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (przejdź do EBOK) zostało utworzone w Wodociągach Siemianowickich Aqua-Sprint Sp. z o.o. w celu udoskonalenia obsługi Klienta
Program E-BOK jest bezpłatnym, multimedialnym serwisem przy pomocy, którego Klient Wodociągów Siemianowickich Aqua-Sprint Sp. z o.o. może w dowolnym momencie za pomocą połączenia internetowego zalogować się do swojego konta, by sprawdzić stan należności, podejrzeć wystawione faktury, podać stan wodomierza.
Dzięki eBOK Klient Wodociągów Siemianowickich Aqua-Sprint Sp. z o.o. ma łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzymuje uprawnienia umożliwiające:
- wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych
- wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur
- analizowanie zużycia wody za dowolny okres przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego
- podanie stanu wodomierza,
KLIENT może otrzymać informacje o stanie swoich rozliczeń również telefonicznie pod numerem 32 753 53 78 wew. 115 lub 109 po zweryfikowaniu tożsamości klienta.